Home » , , , , , , » Mitt stora feta grekiska bröllop 2 (2016) Spela Strömmande

Mitt stora feta grekiska bröllop 2 (2016) Spela Strömmande

titta hela filmen Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i högupplöst format. spela film Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i bästa videoformat. ladda ner film Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i bästa kvalitet. titta på strömmande Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i bästa look videoformat. fullständig strömning Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i högsta kvalitet.


blir klar fullständig beskrivning av Mitt stora feta grekiska bröllop 2 nedan:
  • Originaltitel : My Big Fat Greek Wedding 2
  • Film titel i ditt land : Mitt stora feta grekiska bröllop 2
  • År av film : 2016
  • Genrer av film : Romantik, Komedi, Familj,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2016-03-23
  • Företag av film : Universal Pictures, Playtone, HBO Films, Gold Circle Films,
  • Länder film : Canada, United States of America,
  • Språk film : English,
  • Varaktighet film : 94 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 5.5
  • Youtube ID för filmen : JQ-1Ts3BChM
  • Översättning av film : CS,ES,EN,HE,HU,LT,ES,EL,IT,FR,PT,SV,KO,DA,DE,PT,UK,NL,SK,ZH,PL,BG,TR,RU,
  • Aktörer som film :Gia Carides (Nikki), Andrea Martin (Aunt Voula), Michael Constantine (Gus), Aniela Kurylo (Physical Therapist), Kathryn Greenwood (Marge), Elena Kampouris (Paris Miller), Rita Wilson (Anna), Alec Stockwell (Baird), Constantine Vardalos (Chanter), Harper Gunn (Paris at 4), Maxillian Grimm (Chef (uncredited)), Sam Moses (Kaveh), Christopher D. Lindsay (Student (uncredited)), Chrissy Paraskevopoulos (Jennie), Theodore Paraskevopoulos (Priest (as Fr. Theodore Paraskevopoulos)), Kathryn Haggis (Marianthi), Roger Wong (Pim), Dave Reachill (Teacher (uncredited)), Robert Bellissimo (Toula's Nephew (uncredited)), Kolton Stewart (Clifford), Jeff White (Patrick), Nia Vardalos (Toula Portokalos), Alex Wolff (Bennett), Maria Vacratsis (Aunt Freida), Peter Tharos (Yanni), John Stamos (George), Tannis Burnett (Edie), Louis Mandylor (Nick), Lauren Saarimaki (Elizabeth), Lainie Kazan (Maria), John Corbett (Ian Miller), Ashleigh Rains (Wedding Planner), Hershel Blatt (Tommy), Teresa Pavlinek (Dominique), Ethan Pugiotto (Theadore), Julia Gartha (Tiahn), Ian Gomez (Mike), Gerry Mendicino (Uncle Taki)

3760922

Mitt stora feta grekiska bröllop 2 är bättre film tillverkats av Universal Pictures, Playtone, HBO Films, Gold Circle Films, som har en beskrivning av filmen är "En familjehemlighet samlar än en gång den älskvärda familjen – nu för ett ännu större, och ännu mer grekiskt, bröllop.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst ljudkvalitet och störst starring aktörer.

om din se till att bränning för Filmer efter titel Mitt stora feta grekiska bröllop 2, du är på den perfekta hemsida. Här kan du förvänta gratis eller ladda ner den från mobil enhet genom att klicka på knappen Hämta. du möjligen kan titta många och många senaste filmtitlar för gratis genom att registrera som en allmän medlem. du bara tar två minuter att anmäla och frodas i voluminös senaste filmerna som en gåva

... fullständig film streaming Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i HD-video 1080p ....




Editor : Markus Czyzewski, Set Decoration : James Banos, Producer : Tom Hanks, Producer : Rita Wilson, Associate Producer : Siân McArthur, Production Design : Gregory P. Keen, Executive Producer : Steven Shareshian, Costume Design : Gersha Phillips, Executive Producer : Nia Vardalos, Writer : Nia Vardalos, Executive Producer : Scott Niemeyer, Associate Producer : Jonathan Shore, Executive Producer : Paul Brooks, Co-Producer : David Coatsworth, Cinematography : Jim Denault, Music Editor : Christopher Lennertz, Associate Producer : Nori Chia, Director : Kirk Jones
Ja, nu du kan se film involverar Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i sin helhet längd och har den länk till detta film Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i hd-format.


Tags: comedy, wedding,

You've just seen the movie categories Animerat / Drama / Familj / Fantasy / Komedi / Romantik / ventyr titled Mitt stora feta grekiska bröllop 2 (2016) Spela Strömmande. You can bookmark this page with the URL http://filmercinemakomeder.blogspot.com/2016/05/mitt-stora-feta-grekiska-brollop-2-2016.html. Thank you!
Mitt stora feta grekiska bröllop 2 (2016) Spela Strömmande 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Film Cinema Komedier - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger