Home » , , , , , » Mitt liv som popstjärna (2003) Ladda Ner Film

Mitt liv som popstjärna (2003) Ladda Ner Film

titta hela filmen Mitt liv som popstjärna i högsta kvalitet. ladda ner hela Mitt liv som popstjärna i högkvalitativ video. titta på strömmande Mitt liv som popstjärna i högupplöst format. fullständig film streaming Mitt liv som popstjärna i bästa videoformat. online streaming Mitt liv som popstjärna i bästa kvalitet.


du kommer en fullständig beskrivning av Mitt liv som popstjärna nedan:
  • Originaltitel : The Lizzie McGuire Movie
  • Film titel i ditt land : Mitt liv som popstjärna
  • År av film : 2003
  • Genrer av film : Familj, Komedi,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2003-04-25
  • Företag av film : Walt Disney Pictures, Teen Life Productions,
  • Länder film : United States of America,
  • Språk film : Italiano, English,
  • Varaktighet film : 90 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 5.8
  • Youtube ID för filmen : D9iltFxTRPw
  • Översättning av film : RO,HE,FR,EN,DE,IT,DA,CS,SV,HU,PT,RU,BG,PL,KO,ES,PT,SK,NL,
  • Aktörer som film :Ilaria Tommasino (Small Child #2), Ona Grauer (Model #1), Antonio Cupo (Model #2), Adam Lamberg (David Gordon), Hilary Duff (Lizzie McGuire), Morgan Tanner (Background Dancer), Heather Laura Gray (Background Dancer), Dan Joffre (Parent #3), Katy Louise Saunders (Cute Girl #1), Yani Gellman (Paolo Valisari), Daniel Escobar (Mr. Escobar), Hallie Todd (Jo McGuire), Aaron Douglas (Paparazzo #2), Carly Schroeder (Melina Bianco), Jake Thomas (Matt McGuire), Jody Racicot (Giorgio), Robert Carradine (Sam McGuire), Brent Chapman (Parent #1), Peter Kelamis (Dr. Comito), Evangeline Lilly (Police Officer), Marcus Hondro (Janitor), Christine Lippa (Parent #2), Paolo Giovannucci (Florista #1), Alex Borstein (Miss Ungermeyer)

0306841

Mitt liv som popstjärna är en bra film tillhandahålls av Walt Disney Pictures, Teen Life Productions, med en beskrivning av filmen är "Den blyga och lite bortkomna collegetjejen Lizzie (Hilary Duff) har inte direkt pluggets bästa självförtroende - hon klarar inte ens att hålla tal på skolavslutningen. En dag åker Lizzie och hennes klass på skolresa till Rom. Redan första dagen träffar hon en ung, snygg italienare, Paolo (Yani Gellman). T ill råga på allt råkar han vara ena halvan av en berömd italiensk popduo! Paolo berättar att hans sångerska Isabella slutat - och att Lizzie och Isabella är lika som bär! Eftersom Paolo behöver en ny sångpartner, erbjuder han Lizzie chansen att få ersätta Isabella. Lizzie tvekar, men blir snart allt mer förtjust i idén Och inte bara i den...". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och bäst starring aktörer.

du är nu och där du kommer att titta : Mitt liv som popstjärna från Walt Disney Pictures, Teen Life Productions, i HD-video samt att måste vara Tillstånd i land. köpa din favoriter omedelbart film, för tryck av en mus! har obegränsad längd bandbredd och innehåll för att strömma, titta vad du söker, när du vill!

... fullständig strömning Mitt liv som popstjärna i hd-format 1080p ....




Director of Photography : Jerzy Zielinski, Writer : Ed Decter, Editor : Margaret Goodspeed, Producer : Stan Rogow, Writer : John J. Strauss, Original Music Composer : Cliff Eidelman, Writer : Susan Estelle Jansen, Director : Jim Fall
Ja, nu du kan se film förbunden med Mitt liv som popstjärna fullständigt längd och få den ansluta till detta video Mitt liv som popstjärna i bästa look videoformat.


Tags:

You've just seen the movie categories Drama / Familj / Komedi / Music / Romantik / ventyr titled Mitt liv som popstjärna (2003) Ladda Ner Film. You can bookmark this page with the URL http://filmercinemakomeder.blogspot.com/2017/02/mitt-liv-som-popstjarna-2003-ladda-ner.html. Thank you!
Mitt liv som popstjärna (2003) Ladda Ner Film 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Film Cinema Komedier - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger