Home » , , , , » Älskling, jag krympte barnen (1989) Titta På Strömmande

Älskling, jag krympte barnen (1989) Titta På Strömmande

spela strömmande Älskling, jag krympte barnen i högsta kvalitet. spela film Älskling, jag krympte barnen i bästa kvalitet. fullständig film streaming Älskling, jag krympte barnen i HD-video. ladda ner hela Älskling, jag krympte barnen i bästa look videoformat. ladda ner film Älskling, jag krympte barnen i topp videoformat.


du kommer fullständig beskrivning av Älskling, jag krympte barnen nedan:
  • Originaltitel : Honey, I Shrunk the Kids
  • Film titel i ditt land : Älskling, jag krympte barnen
  • År av film : 1989
  • Genrer av film : Äventyr, Komedi, Familj, Science Fiction,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 1989-06-22
  • Företag av film : Buena Vista,
  • Länder film : United States of America,
  • Språk film : English,
  • Varaktighet film : 93 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 6
  • Youtube ID för filmen : PVF9Wz3LBgs
  • Översättning av film : EN,IT,PT,PL,RU,SV,SR,FI,HU,JA,HE,ES,DA,FR,TR,CS,PT,DE,FR,EL,NL,
  • Aktörer som film :Robert Oliveri (Nick Szalinski), Kristine Sutherland (Mae Thompson), Rick Moranis (Wayne Szalinski), Jared Rushton (Ronald Thompson), Amy O'Neill (Amy Szalinski), Thomas Wilson Brown (Russell Thompson Jr.), Matt Frewer (Russell Thompson Sr.), Marcia Strassman (Diane Szalinski)

0097523

Älskling, jag krympte barnen är det bättre film utsöndras genom Buena Vista, som har en beskrivning av filmen är "Amy och Nick har en pappa som älskar att uppfinna saker. Det senaste han gjort är en förminskningsmaskin. Av en händelse går Amy, Nick och grannens två ohängda pojkar upp på vinden där maskinen står. De råkar avfyra den och alla fyra blir pyttesmå.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och bäst starring aktörer.

du är nu titta : Älskling, jag krympte barnen från Buena Vista, i bästa kvalitet såväl som krävs Tillstånd av din land. köpa din favoriter omedelbart film, med användning av tryck av en mus! som har en obegränsad andel bandbredd och innehåll för att strömma, titta vad du söker, när du vill!

... online streaming Älskling, jag krympte barnen i högkvalitativ video 1080p ....




Screenplay : Tom Schulman, Editor : Michael A. Stevenson, Costume Design : Carol Brolaski, Executive Producer : Thomas G. Smith, Original Music Composer : James Horner, Art Direction : John Iacovelli, Production Design : Gregg Fonseca, Storyboard : Rick Moore, Director : Joe Johnston, Makeup Artist : Del Armstrong, Director of Photography : Hiro Narita, Art Direction : Dorree Cooper, Producer : Penney Finkelman Cox, Screenplay : Ed Naha
säker, nu du kan titta på film associerad med Älskling, jag krympte barnen fullständigt längd och erhålla den länk till detta film Älskling, jag krympte barnen i hd-format.


Tags: inventor, ant, shrinking, riesen insekten, biene, neighbor,

You've just seen the movie categories Action / Animerat / Familj / Komedi / Thriller titled Älskling, jag krympte barnen (1989) Titta På Strömmande. You can bookmark this page with the URL http://filmercinemakomeder.blogspot.com/2017/05/alskling-jag-krympte-barnen-1989-titta.html. Thank you!
Älskling, jag krympte barnen (1989) Titta På Strömmande 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Film Cinema Komedier - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger