Home » , , , , , » Prinsen Och Jag (2004) Ladda Ner Film

Prinsen Och Jag (2004) Ladda Ner Film

online streaming Prinsen Och Jag i hög kvalitet. spela strömmande Prinsen Och Jag i topp videoformat. spela film Prinsen Och Jag i bästa videoformat. fullständig strömning Prinsen Och Jag i bästa look videoformat. titta på strömmande Prinsen Och Jag i HD-video.


du kan se en komplett beskrivning av Prinsen Och Jag nedan:
  • Originaltitel : The Prince & Me
  • Film titel i ditt land : Prinsen Och Jag
  • År av film : 2004
  • Genrer av film : Komedi, Romantik,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2004-03-28
  • Företag av film : Paramount Pictures, Lions Gate Films, Epsilon Motion Pictures, Stillking Films, Sobini Films,
  • Länder film : Czech Republic, United States of America,
  • Språk film : Dansk, Deutsch, English,
  • Varaktighet film : 107 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 5.9
  • Youtube ID för filmen : IWkNz_5tLac
  • Översättning av film : ZH,EN,FR,TR,SV,CS,HU,PT,DA,RU,HE,IT,BG,EL,PT,ES,NL,PL,DE,CA,
  • Maska av film :Elisabeth Waterston (Beth Curtis), James Fox (King Haraald), Richard Lee (Deli Patron), Eliza Bennett (Princess Arabella), Zachary Knighton (John Morgan), Julia Stiles (Paige Morgan), Luke Mably (Prince Edvard), Ben Miller (Soren), Alberta Watson (Amy Morgan), John Bourgeois (Ben Morgan), Miranda Richardson (Queen Rosalind), Klára Issová (English Teacher's Assistant)

0337697

Prinsen Och Jag är en bättre film utsöndras genom Paramount Pictures, Lions Gate Films, Epsilon Motion Pictures, Stillking Films, Sobini Films, som kommer med en beskrivning av filmen är "För att fly undan sina kungliga förpliktelser utger sig den danske kronprinsen Edward för att vara en utbytesstudent, vilket leder till att han träffar den vackra och ambitiösa Paige på ett universitet i Wisconsin. De blir blixtförälskade i varandra, men när de avslöjas av den sensationslystna skvallerpressen hinner verkligheten i kapp Paige. Hon måste välja mellan kärleken till prinsen på den vita springaren och sina egna livsdrömmar och ambitioner. Är det ett för stort steg för en vanlig amerikansk flicka att flytta till det lilla kungadömet Danmark, gå i prinsesskola och för alltid leva i ljusskenet från paparazzifotografernas kamerablixtar? En synnerligen aktuell historia om vilka förpliktelser som följer om man väljer ”prinsen och halva kungariket” och om vilken dramatisk förändring det innebär att plötsligt befinna sig i den glamorösa och mytomspunna kungliga världen.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst ljudkvalitet och bäst starring aktörer.

alla naturlig plats först lära om den här filmen är jag inte helt säker i händelse i liknande den idé eller inte. Efter att ha sett det Jag verkar att lämna en kanske jag gillar verkligen. Jag rekommenderar starkt den här filmen för dem som intresserade genre Komedi, Romantik, . som möjligt titta på den utan kostnad genom att helt enkelt klick lämna och registrera, du kunna titta otaliga senaste filmtitlar för ingenting.

... ladda ner hela Prinsen Och Jag i bästa kvalitet 720p ....




Story : Katherine Fugate, Editor : Steven Cohen, Screenplay : Jack Amiel, Special Effects Coordinator : Kaz Kobielski, Producer : Mark Amin, Director of Photography : Alex Nepomniaschy, Set Costumer : Patricie Soptenková, Casting : Gail Stevens, Costume Design : Magali Guidasci, Casting : Nancy Bishop, Art Department Coordinator : Ján Svoboda, Makeup Artist : Katie Brennan, Director : Martha Coolidge, Story : Mark Amin, Executive Producer : Cami Winikoff, Makeup Artist : Ivo Strangmüller, Hairstylist : Libuse Barlova, Screenplay : Michael Begler, Original Music Composer : Jennie Muskett, Casting : Suzanne Smith, Makeup Artist : Kristen Paynter, Script Supervisor : Kathryn Buck, Hairstylist : Rikke Dengso, Hairstylist : Beatrice De Alba, Costume Supervisor : Robert Iannaccone, Production Design : James H. Spencer, Screenplay : Katherine Fugate, Casting : Billy Hopkins, Casting : Robin D. Cook, Assistant Director : Jakub Dvorak, Casting : Mark Bennett, Casting : Kerry Barden, Art Department Coordinator : Ian Hall, Hairstylist : Karola Dirnberger, Executive Producer : Robin Schorr
självklart, nu du kan titta på film av Prinsen Och Jag 100% längd och hitta den länk till detta video Prinsen Och Jag i högsta kvalitet.


Tags: secret identity, wisconsin, prince, college, modesty, romantic comedy, student, falling in love, woman director, young adult,

You've just seen the movie categories Drama / Familj / Fantasy / Komedi / Science Fiction / ventyr titled Prinsen Och Jag (2004) Ladda Ner Film. You can bookmark this page with the URL http://filmercinemakomeder.blogspot.com/2017/05/prinsen-och-jag-2004-ladda-ner-film.html. Thank you!
Prinsen Och Jag (2004) Ladda Ner Film 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Film Cinema Komedier - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger