Home » , , , , , » Min Vän Charlotte (2006) Spela Film

Min Vän Charlotte (2006) Spela Film

titta hela filmen Min Vän Charlotte i högkvalitativ video. online streaming Min Vän Charlotte i topp videoformat. ladda ner film Min Vän Charlotte i bästa videoformat. fullständig film streaming Min Vän Charlotte i hd-format. spela strömmande Min Vän Charlotte i högsta kvalitet.


du kommer hitta en komplett beskrivning av Min Vän Charlotte nedan:
  • Originaltitel : Charlotte's Web
  • Film titel i ditt land : Min Vän Charlotte
  • År av film : 2006
  • Genrer av film : Komedi, Familj, Fantasy,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2006-12-15
  • Företag av film : Paramount Pictures, Kerner Entertainment Company,
  • Länder film : Germany, United States of America,
  • Språk film : English,
  • Varaktighet film : 120 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 5.8
  • Youtube ID för filmen : ORMcpzpmLTU
  • Översättning av film : JA,EN,FI,IT,FR,RU,SV,ZH,PT,NL,HU,DA,KO,HE,ES,DE,PL,CS,TR,PT,BG,
  • Maska av film :Joseph Lotesto (Young Boy), John Cleese (Samuel the Sheep (voice)), Fred Tatasciore (Sheep Group (voice)), Jennessa Rose (Aranea the Baby Spider (voice)), Brian Stepanek (Sheep Group (voice)), Sam Shepard (Narrator (voice)), Nicholas Bell (Minister), Reba McEntire (Betsy the Cow (voice)), Nate Mooney (Lurvy), Robert Plazek (Ball Thrower), Kathy Bates (Bitsy the Cow (voice)), Gary Basaraba (Homer Zuckerman), Kevin Anderson (Mr. Arable), Dale Azzopardi (Photographer (uncredited)), Ella Scott Lynch (Girl at Fair (uncredited)), Denise Kirby (New Teacher), Ian Watkin (Fair Official), André Benjamin (Elwyn the Crow (voice)), Briana Hodge (Nellie the Baby Spider (voice)), Steve Buscemi (Templeton the Rat (voice)), Oprah Winfrey (Gussy the Goose (voice)), Julian O'Donnell (Henry Fussy), Elizabeth Saunders (Girl at Fair (uncredited)), Robert Redford (Ike the Horse (voice)), Maia Kirkpatrick (Joy the Baby Spider (voice)), Louis Corbett (Avery), Abraham Benrubi (Uncle the Pig (voice)), Dominic Scott Kay (Wilbur (voice)), Joel McCrary (Sheep Group (voice)), Geoff Burgess (Photographer (uncredited)), Dakota Fanning (Fern Arable), Siobhan Fallon (Mrs. Zuckerman), Julia Roberts (Charlotte the Spider (voice)), Greg Marian (Farmer (uncredited)), Michael Roland (Mayor), Robyn Arthur (Teacher), Cedric the Entertainer (Golly the Goose (voice)), Beau Bridges (Dr. Dorian), Essie Davis (Mrs. Arable), Julia Zemiro (Bystander), Stefano Mazzeo (Fair Member (uncredited)), Teague Rook (Well Dressed Man), Thomas Haden Church (Brooks the Crow (voice)), Don Bridges (Announcer), Bradley White (Sheep Group (voice))

0413895

Min Vän Charlotte är en bättre film producerad av Paramount Pictures, Kerner Entertainment Company, utnyttjande av en beskrivning av filmen är "Griskultingen Wilbur är för bra för att sluta som bacon, men det är det ingen som förstår utom den lilla flickan Fanny.En dag träffar Wilbur spindeln Charlotte, som blir hans vän. Med tiden blir alla djuren på gården vänner. När de andra djuren får höra att Wilburs dagar är räknade bestämmer sig Charlotte för att göra allt för att rädda sin vän.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och bäst starring aktörer.

du är nu och där du kommer att titta : Min Vän Charlotte från Paramount Pictures, Kerner Entertainment Company, i HD-kvalitet tänker att måste vara Tillstånd i hela din land. få din favoriter omedelbart film, i din tryck på en knapp! bredvid obegränsad längd bandbredd och innehåll för att strömma, titta vad du letar efter, när du vill!

... ladda ner hela Min Vän Charlotte i bästa look videoformat 720p ....




Art Direction : Tom Nursey, Casting : David Rubin, Set Decoration : Lisa Thompson, Author : Susannah Grant, Jr., Production Design : Stuart Wurtzel, Director : Gary Winick, Producer : Jordan Kerner, Animation : Jeremy Stewart, Author : Earl Hamner, Editor : Sabrina Plisco, Author : Karey Kirkpatrick, Executive Producer : Julia Pistor, Executive Producer : Paul Neesan, Author : E.B. White, Costume Design : Rita Ryack, Lighting Technician : Howard R. Campbell, Director of Photography : Seamus McGarvey, Animation : Owen Klatte, Executive Producer : Bernard Williams, Original Music Composer : Danny Elfman, Animation : Daniel Fotheringham, Producer : Tony Winley, Casting : Ellen Lewis, Executive Producer : Edgar M. Bronfman, Art Direction : John Kasarda, Editor : Susan Littenberg
Ja, nu du kan se film associerad med Min Vän Charlotte i sin helhet längd och har den anslutning till detta video Min Vän Charlotte i hög kvalitet.


Tags: hero, barn, spider, pig, egg, friendship, spring, uncle, friends, rescue, survival, talking animal, grass, family, desk, raincoat, talking pig,

You've just seen the movie categories Animerat / Familj / Fantasy / Science Fiction / Thriller / ventyr titled Min Vän Charlotte (2006) Spela Film. You can bookmark this page with the URL http://filmercinemakomeder.blogspot.com/2017/05/min-van-charlotte-2006-spela-film.html. Thank you!
Min Vän Charlotte (2006) Spela Film 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Film Cinema Komedier - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger